باشه من دلم مث شیشه زود میشکنه....ولی اخ اخ مگه خبر نداری شیشه چقدر برندس








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

به فرزندان خود

دروغ،کلک،ریا را نیاموزید

آن ها

میان تو جامعه خودشون یاد میگیرن

نگران نباش....

اگه ازم خوشت نمیییاد

مهم نیییییستتتتتت

چون من عروسک خیمه شب بازی هر کسی نیستم

که با ساز دهنیش برقصم

اونم خوشش بیاد 

من همینم که هسسستم

عشششق داداششششم

اسمش 

آدم است ...... اما تو باور نکن.......

گاهی کاری میکند که از پس هیچ گرگی بر نمیاید

از کسی که......

دلش گرفته دلیل  ناراحتیش نپرس برادر

چوووون.....

نمیتونه واست بگه

میمونه تو دلش غمگین تر و گرفته تر میشه

فک کنم به جایی برسم

که تنها

ملاک ازدواجم این باشه که....

طرفم هپاتیت ایدز نداشششته باششششه

قدیما

میخواستن دخترا رو تهدیدشون کنن

میگفتن

عکستو میزاریم تو اینترنت ها

دختره هم با کلی ترس و لرز میگفت نه نه ترو خدا و....

حالا الان

بهشون بگی میزارم. تونت

میگه بزار

ببینم چن تا لایک مییخوره

بی تقصیر(البت باید بگم هنوز دخترای خوب پیدا میشن)بی تقصیر

دیروز رفتم

آزمایشگاه

آزمایش خون بدم

پولش شد350متعجب

بابام گفت میکشمت اگه چیزیت نباشه

منگریه

بابامفریاد

بابا این چه وضعشه دیییگه

پسرا اینقدر دیر ازدواج میکنن

که وقتی یارورفته خواستگاری

دیده ممممممادر زننننه

دوشت دخمله قبلیش بوده:|

لطفا مسولین بررسی کنن

مشکل و برطرف بوتونن

با این تعریفایی که من از بهشت شنیدم

این حوری و،باغ ،نوشیدنیو.....

من بعییییییید میدونم بیام

ینی بتونم بیام

بابام و داداشم فک نکنم بزارناخم

شما بریدبی تقصیر

.

.

.

کوفتتون شهفریاد

 

پدر های قدییییم

دختر....آماده شو....چن روز دیییگه عروسیییته

دختر

اما بابا....من هنوز ندیدمش که.....

هییییییس...حرف نباشه....

حالا دخترای الان

بابایی من و سامی فردا عروسیمونه دعوتتون میکنم بیاین

پدر

اما دخترم ما هنوز نمیشناسیمش

دختر

اصن نیاید بی جنبه ها

دعوتمم پس میگیرم بهتتتر

خجالتیاین دیییگه اخرشه به قرانخجالتی

دیشب خونه رفیقم رفتم خواهرش بدون روسری 

با یه تیشرت

و شلوارک

اومد جلو و سلام و احوال پرسی کرد و دست دراز کرد

منم با کلی خجالت دست دادم

.

.

.

یه ساعت بعدش

رفتم پیشه رفیقم بهش بگم

داداش

ابجی شما

ابجی مام هست

بهم گفت

اخه خره نفهم اون داداشمه من ابجی ندارم که

منمهر شده

رفیقملبخند

داداش ابجیشزبان درازی

            

یادمون نرود ما زندگی مان را مدیون مردهای 

بزرگوار

غیرتی

صبور

محکم

ناموسی

و.....

هستیم

اگر اینها نبودند از خوشی دق میکردیمخنده

زبان درازیالبت داداشمو عشقم یه چیزه دیگه انزبان درازی



نظرات شما عزیزان:

دختر جووووووگیر
ساعت21:16---23 فروردين 1395


mehrshad
ساعت13:55---17 دی 1394
آخریش باحال بود
خوبه ما این جوری نیستیم دورو برمونم نی
پاسخ: خداروشکر رودل نکنی یه وقت


rozsiah
ساعت8:29---11 دی 1394
سلام اجی تی تی
وبلاگت خدایی خیلی قشنگه ...
با اجازت چندتا عکساتم کپی کردم
امیدوارم موفق باشی عزیزم
دوستدار تو رز سیاه
پاسخ: قابل نداره اجی رزی همین که خوشت اومده خوبه.وب تو هم نازولیه


دوست
ساعت16:43---10 دی 1394
در کل مطالبی که خوندم خوب بود ومن مطلب :دیروز رفتم آزمایشگاه..ودیشب خونه رفیقم ... باحال بود

پاسخ: ممنون بازم سر بزنید


امیر 248
ساعت16:25---10 دی 1394
خیلی وبلاگت قشنگه آفرین دوست عزیز
پاسخ: ممنون چرا ادرس وبتونو نذاشتید که نظر بزارم واستون؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 دی 1394ساعت 1:23 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین